Skip to content Skip to footer

Cat de important este un distrugator de documente pentru afacerea ta?

Importanta si securitatea informatiilor este un subiect extrem de delicat si important in zilele noastre. Confidentialitatea documentelor poate fi pastrata usor cu ajutorul unui singur dispozitiv.

Distrugatorul de documente ajuta la protejarea datelor importante impotriva accesului neautorizat. Sunt utile in special in birourile cu multi oameni, unde confidentialitatea este foarte importanta. De asemenea, documentele care nu mai sunt actuale pot ocupa mult spatiu si exista riscul ca cineva sa obtina informatiile importante pentru tine.

Fara un distrugator de documente in biroul tau, documentele precum contractele, arhivele si informatiile speciale ar putea fi expuse si daca ajung pe mainile nepotrivite, pot afecta reputatia si prestigiul afacerii tale.

Principale beneficii ale unui distrugator de documente:

  • Prevenirea furtului de identitate, prin pastrarea documentelor si datelor in siguranta.
  • Imbunatatirea nivelului de securitate al informatiilor detinute de o anumita afacere, mai ales in contextul unui mediu economic competitiv, unde exista riscul spionajului industrial.
  • Un distrugator de documente va pastra biroul mai curat si mai bine organizat. De asemenea, in acest fel vei scapa de hartia nefolositoare printr-un mod ecologic.
  • Toaca hartia in doar cateva secunde, este usor de utilizat de toata lumea, avand instructiuni precise si simple.
  • Pretul accesibil. Pretul acestora este mic in comparatie cu avantajele pe care le poate aduce afacerii tale.

Pe piata exista un numar mare si diversificat de distrugatoare de hartie, fiecare dintre ele avand functii diferentiale. Exista dispozitive care pot distruge si carduri de credit, agrafe de birou si capse pentru a nu-ti mai face tu griji in privinta acestora.

Cum alegi un model potrivit?

Iti recomandam ca inainte de a achizitiona un distrugator de documente sa te informezi pentru a stii exact ce ai nevoie si ce sa cauti. In primul rand trebuie sa ai in vedere care este numarul de angajati care vor avea acces la dispozitiv, precum si numarul mediu de hartii inutile care se strag zilnic. In al doilea rand trebuie sa iei in considerare nivelul de securitate a documentelor distruse pentru a stii marimea fasiilor rezultate. Pe scurt, cu cat documentul este mai important, cu atat va trebui sa alegi un nivel de securitate crescut prin care hartia sa fie taiata in fasii cat mai mici.

Cu un distrugator de documente pentru compania ta, te vei asigura ca, actele si documentele importante ale firmei tale nu pot fi folosite in alte scopuri fiind o metoda simpla de utilizat dar extrem de benefica.

 

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates

[yikes-mailchimp form="1"]